Returnering/Ombytning/Reklamation

Skal altid udfyldes inden du sender en vare retur til os...
For at gøre arbejdsgangen så let og hurtig som muligt,
bedes du udfylde ALLE felter...

Du kan returnere en vare indenfor 10 dage efter leveringen.
Varen skal være ubrugt.

Hvis varen er ødelagt eller brugt, vil den ikke blive refunderet.

Sørg for at vedlægge kontaktoplysninger i returpakken og om muligt forsyne os med et trackingnummer og en kort beskrivelse af din sag.

Vi anbefaler på det kraftigeste, at du får en kvittering og et pakke-ID for returpakken fra fragtfirmaet, da det gør det lettere at følge returforsendelsen, hvis der er behov for det...

Hvis du ikke bruger Post Nord, skal du sende returpakken til pakkeshoppen
Bring: EuroDeli, Venøvej 3, 8381 Tilst
og ikke hjemmelevering, da pakken så stilles foran vores dør, og dermed kan blive taget af en tilfældig forbipaserende, derfor vil dette være på dit eget ansvar...
Samtidig er en eventuel bortkomst under fragt ikke noget,
vi kan godtgøre dig for. Der skal du have fat i transportfirmaet.

Du modtager en tilbagebetaling fra os, hvis varen findes i orden og ubrugt. Hvis du betalte via mobilpay, har vi brug for nummeret du overførte fra for at kunne tilbageføre pengene.

Udfyld venligst alle felterne i formularen, da vi dermed er sikre på at få alle vigtige oplysninger...

For at gøre arbejdsgangen så let og hurtig som muligt,bedes du udfylde ALLE felter...